Re: Laptop za 3500 PLN brutto

Autor: Tomek Domek <no_at_spam.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 23:07:18 MET

> Compaq nx6110-EK110ES-WF

trzymajmy sie raczej tego, ze to jest HP poniewaz do Compaq'ow zawsze
mialem slabosc... jezeli dobrze kojarze (pewien na 100% nie jestem) to juz
niezbyt swiezy model i kiedy jeszcze byl nowoscia o malo co go nie kupilem-
nawet zlozylem zamowienie w Vobisie... ale w momencie odbioru, jak tylko
wzialem go do reki to sie rozmyslilem (a zdarzylo mi sie to po raz pierwszy
i ostatni, zazwyczaj wady nowej zabawki zaowazam dopiero po czasie),
odnioslem wrazenie ze to jakas plastikowa tandeta i podziekowalem :-/ ale to
bardzo subiektywne wrazenie i byc moze jest to bardzo dobry sprzet- ciezko
notebook ocenic nie pracujac na nim przez dluzszy czas, najlepiej jedz do
sklepu i sam go poogladaj, nie powinenes miec problemu go znalezc; jezeli
szukasz alternatywy dla IBM to chyba warto Toshiby jeszcze poogladac,
ludziska sobie je chwala

> Tak właśnie sobie myślałem, że po prostu podepnie się mysz. Mi zaś
> chodziło o jak najwygodniejszą klawiaturę, a ta ponoć w tych modelach jest
> świetna i nie ma przeszkadzajek jak klawisz Win.

co do klawiatury potwierdzam, jest bardzo dobra i wygodna w pisaniu- cala
obudowa zreszta jest bardzo logicznie przemyslana, z tego co widze to
praktycznie nie rozni sie od tego co daja w wyzszych modelach

tomek