Re: Laptop za 3500 PLN brutto

Autor: maniooo (nie z domu) <manioooo_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 22:27:19 MET

Użytkownik Tomek Domek napisał:

> najwyrazniej niechcacy wprowadzilem Cie w blad- przepraszam; co prawda daja
> 3 lata ale na modele T, ktore sa duzo drozsze; tyle, ze ciagle bede za tym
> ze lepszy IBM z gwarancja na rok, od Asusa z dwoma latami

I ponownie tego zamierzam się trzymać. Mam jednak pytanie, kolega marfi
podał linka do takiego sprzętu:
Compaq nx6110-EK110ES-WF
Podejrzewam, że i w tej sytuacji pewniej jest zainteresować się sprzętem
spod znaku IBM?

> jeszcze slowo odnosnie ergonomii- jezeli to komputer dla mamy, to jako
> kobieta moze miec klopot z przyswojeniem obslugi IBM'owskiej "lechtaczki",
> chociaz jak dla mnie nie ma nic lepszego jak sie juz czlowiek nauczy;
> touchpad jest duzo przyjazniejszy dla przecietnego uzytkownika- chociaz
> znajac zycie i tak sie skonczy na myszy :-)

Tak właśnie sobie myślałem, że po prostu podepnie się mysz. Mi zaś
chodziło o jak najwygodniejszą klawiaturę, a ta ponoć w tych modelach
jest świetna i nie ma przeszkadzajek jak klawisz Win. Stąd też przyznam,
że bardziej patrzyłem na tę stronę ergonomii, "łechtaczkę" pomijając w
rozważaniach ;) .

--
pozdrawiam
http://www.maniooo.pl/