Re: Laptop za 3500 PLN brutto

Autor: Tomek Domek <no_at_spam.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 21:26:06 MET

> Gdzie, jeżeli można wiedzieć. Przeglądając oferty e-sklepów największą
> gwarancję miał bodajże jakiś Asus - 2 lata. Domyślnie na ten model IBM-a
> jest rok, a to maławo.

najwyrazniej niechcacy wprowadzilem Cie w blad- przepraszam; co prawda daja
3 lata ale na modele T, ktore sa duzo drozsze; tyle, ze ciagle bede za tym
ze lepszy IBM z gwarancja na rok, od Asusa z dwoma latami

jeszcze slowo odnosnie ergonomii- jezeli to komputer dla mamy, to jako
kobieta moze miec klopot z przyswojeniem obslugi IBM'owskiej "lechtaczki",
chociaz jak dla mnie nie ma nic lepszego jak sie juz czlowiek nauczy;
touchpad jest duzo przyjazniejszy dla przecietnego uzytkownika- chociaz
znajac zycie i tak sie skonczy na myszy :-)

tomek