Re: Laptop za 3500 PLN brutto

Autor: maniooo (nie z domu) <manioooo_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 21:06:14 MET

Użytkownik Tomek Domek napisał:

> niestety te najdrozsze tez sa juz robione w Chinach, na szczescie jednak
> ciagle trzymaja fason i na jakosc Thinpadow nie mozna narzekac- zobaczymy co
> bedzie dalej, ale nie jest prawda ze Chinczyk nie potrafi zrobic dobrze,
> problem raczej w tym ze jak chce to potrafi zrobic bardzo tanio;

Hmmm, dobrze wiedzieć, tym bardziej, że jak wspomniałem poniżej, ten
model wydaje mi się interesujący:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_17502.html

> do tego daja 3 letnia gwarancje

Gdzie, jeżeli można wiedzieć. Przeglądając oferty e-sklepów największą
gwarancję miał bodajże jakiś Asus - 2 lata. Domyślnie na ten model IBM-a
jest rok, a to maławo. Może jednak da się to jakoś przedłużyć, choć na
razie sklepy nie kwapią się z odpowiedzią.

--
pozdrawiam
http://www.maniooo.pl/