Re: Laptop za 3500 PLN brutto

Autor: Tomek Domek <no_at_spam.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 12:20:29 MET

> Raczej coś solidnego i trwałego, jednak czytałem też w archiwum dyskusję,
> że te tańsze IBM to przecież sprzęt robiony w Chinach, marka już dawno
> wyroniona, źe za 3500PLN ciężko wymagać legendarnej wręcz trwałości i
> jakości. Jednak w tym kierunku zamierzam myśleć.

niestety te najdrozsze tez sa juz robione w Chinach, na szczescie jednak
ciagle trzymaja fason i na jakosc Thinpadow nie mozna narzekac- zobaczymy co
bedzie dalej, ale nie jest prawda ze Chinczyk nie potrafi zrobic dobrze,
problem raczej w tym ze jak chce to potrafi zrobic bardzo tanio; do tego
daja 3 letnia gwarancje, a to tez swiadczy o jakosci i nie jest bez
znaczenia, szczegolnie przy notebookach; oczywiscie pomiedzy Thinkapdem za 3
a 13 tys. roznice niewatpliwie beda, tutaj zludzen zadnych nie mam

tomek