Re: Dyski Pata

Autor: RudeBoy <poczta_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 16:36:25 MET

Radosław Sokół napisał(a):
> RudeBoy napisał(a):
>

> To jakiś wyjątkowo dziwny :) AMI?

Tak AMI :) okropienski. Fajne byly te AMI Biosy za dawnych lat co sie
mysza je obslugiwalo :D

> [ciach madre gadanie]

Zapewne wiesz co mowisz i masz z tym wieksze doswiadczenie jak ja.
Dziwi mnie jednak to, ze tyle artykulow w sieci mowi co innego.
Jezeli jest tak jak mowisz, ze kazde urzadzenie ma indywidualny tryb
transferu to tak czy siak jezeli jedno bedzie ATA133 a drugie np ATA66
to calosc bedzie wolniejsza bo ten szybszy bedzie dluzej czekal na
zwolnienie kanalu. Trzeba wiec wysnuc wniosek, ze ten szybszy dysk
powinien pracowac jako MASTER.

A teraz jeszcze jedno.
Zakladamy sytuacje taka. Mamy dwa dyski jeden jest ATA100 a drugi ATA66.
  Oba maja powiedzmy sobie 15GB. Robimy z nich RAIDA 0 :)
Jak tu bedzie wygladala kwestia trybow pracy. IMHO musi byc negocjowane
wspolnie... wiec bedzie pewno ATA66.
Pomijamy sens robienia takich macierzy ;)

pozdrawiam

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA