Re: Laptop za 3500 PLN brutto

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 16:09:04 MET

Acha!

Dla mamy- to myśle, że;
1.Po pierwsze mały,
2.Faktycznie niebędzie miał zbyt wiele do roboty.

Ja w podobnej sytuacji zrobiłem tak;
Kupiłem używanego poleasingowego FujitsuSiemensa Lifebook S6020 czy
jakoś tak za 3000 brutto z dodatkową baterią oraz stacją dokującą
zamiast napędu CD wkładaną i 6 mieś gwarancją- a dla ciebie wskazówki do
zakupu;
Na allegro możesz kupić z fakturą i gwarancją laptopy używane, które
mają całkem wystarczające parametry i niskie ceny
-ja bym położył nacisk, żeby komputer ważył poniżej 2kg
- pamiętaj że napęd CD czy DVD można wymienić chyba nawet łatwiej niż w
desktopie
- równoceśnie mam w miarę wypasionego Acera TM4601 ale jest duży -prawie
3g- i ten 1kg różnicy to baardzo wiele,
Mama będzie zadowolona, a zaoszczędzone pieniądze proponował bym
przekazać rozropnemu doradzcy, bąz na zakup dodatkowych akcesorii do
laptopa.

Bartek

P.S.
Podać numer konta?