Re: Laptop za 3500 PLN brutto

Autor: maniooo (nie z domu) <manioooo_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 17:02:45 MET

Użytkownik B.Paciorek napisał:

> Dla mamy- to myśle, że;
> 1.Po pierwsze mały,

To nie problem - nosić będzie go tata :-D .

> 2.Faktycznie niebędzie miał zbyt wiele do roboty.

Fakt, żadnych cudów. Jednak poczytałem tego linka, który podał mi Tomek
Domek i skłaniam się ku czemuś, co dostało dobrą ocenę za ergonomię. Dla
osoby, która myszkę trzyma z obrzydzeniem to może być dość istotne, aby
komp się miło używał.

> Na allegro możesz kupić z fakturą i gwarancją laptopy używane

To raczej nie wchodzi w rachubę. Gwarancja ma być długa, firma "firmowa".

> które mają całkem wystarczające parametry i niskie ceny
> -ja bym położył nacisk, żeby komputer ważył poniżej 2kg

To już omówiliśmy ;) .

> - pamiętaj że napęd CD czy DVD można wymienić chyba nawet łatwiej niż w
> desktopie

Tak więc tu nie upatruję problemu.

> - równoceśnie mam w miarę wypasionego Acera TM4601 ale jest duży -prawie
> 3g- i ten 1kg różnicy to baardzo wiele,

Tata będzie ćwiczył fiskuturę :-D .

> Mama będzie zadowolona, a zaoszczędzone pieniądze proponował bym
> przekazać rozropnemu doradzcy, bąz na zakup dodatkowych akcesorii do
> laptopa.

Hie hie, może i metoda.

> Podać numer konta?

Pomyślimy, pomyślimy ;) .

Na chwilę obecną wpadło mi w oko coś takiego:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_17502.html
Po dokupieniu RAM-u i przedłużeniu gwarancji oferta wydaje się ciekawa,
a opis w teście całkiem zachęcający.

Dzięki za opinię.

--
pozdrawiam