Re: Radeon 9800 pro - czy warto _teraz_ ?

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 14:43:39 MET

fv, napisales:
> Moja ulubiona gierka ostatnio to Need for Speed Underground 2 i
> denerwuje mnie to, ze a) przycina sie (to pewnie wina 256MB ram)

Lubisz konkretnie NfS, czy ogólnie podobają Ci się wyścigi, a w NfS grasz,
bo na PC tytuł ten nie ma raczej konkurencji? Jeśli to drugie, to kup lepiej
konsolę. Zagrasz we wszystkie NfS-y, Juiced i znacznie lepsze (także
graficznie) od nich Burnouty (2, 3, 4...), a na Xboksie Project Gotham
Racing 2, Forza, RalliSport Challenge 2 czy Racing Evoluzione. Po więcej
detali i screeny odsyłam na google. Od siebie dodam tylko, że w tego typu
tytuły najlepiej gra się właśnie analogowym padem, na wielkim TV, z
dźwiękiem 5.1 i stałym framerate na poziome 30/60 fps.

k,

PS. Nie chcę rozpętać bezsensownej wojny. Po prostu jako posiadacz kilku PC
i wielu konsol wyraziłem swoje zdanie.