Re: Radeon 9800 pro - czy warto _teraz_ ?

Autor: fv <fake_at_cybax.com>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 15:18:43 MET

On 2005-11-21, KILu <kilu@psxextreme.pl> wrote:
> Lubisz konkretnie NfS, czy ogólnie podobają Ci się wyścigi, a w NfS grasz,
> bo na PC tytuł ten nie ma raczej konkurencji? Jeśli to drugie, to kup lepiej
> konsolę. Zagrasz we wszystkie NfS-y, Juiced i znacznie lepsze (także
> graficznie) od nich Burnouty (2, 3, 4...), a na Xboksie Project Gotham
> Racing 2, Forza, RalliSport Challenge 2 czy Racing Evoluzione. Po więcej
> detali i screeny odsyłam na google. Od siebie dodam tylko, że w tego typu
> tytuły najlepiej gra się właśnie analogowym padem, na wielkim TV, z
> dźwiękiem 5.1 i stałym framerate na poziome 30/60 fps.

Tia... mam pokoj 10,5m^2. Ledwo w nim mieszcze komputer. TV odpada calkowicie.
Dodatkowo zakupilem dobra kierownice FF. No i wreszcie: lubie tylko NFS.
A w zasadzie tylko gry uliczne i w bardzo malym stopniu gry torowe. I nie lubie
5.1 :P
Jednyne co konsole maja dobrego to wlasnie plynna akcje. PC sa ze 200 lat za
nimi chyba... No ale placi sie za to jakoscia obrazu...

> PS. Nie chcę rozpętać bezsensownej wojny. Po prostu jako posiadacz kilku PC
> i wielu konsol wyraziłem swoje zdanie.

Dziekuje za Twoje zdanie, ale zwyczajnie nie mam miejsca na TV.

--
Marcin 'viper' Wojtczuk
WebDeveloper, wew. 175