Re: Laptop za 3500 PLN brutto

Autor: maniooo (nie z domu) <manioooo_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 12:03:43 MET

Użytkownik Tomek Domek napisał:

> tak na prawde pytanie jest zle zadane... to tak jakbys na grupie
> samochodowej zapytal: jakie auto jest najlepsze za 50tys zl?

A na forograficznej aparat za 1500 ;) . Wiem, ale warunki dość dokładnie
sprecyzowałem (tak mi się przynajmniej wydaje ;) ).

> moja rada jest taka:
>
> - najpierw wybierz marke sprzetu (do pracy cos solidnego w okolicach IBM, a
> do zabawy z tej sredniej polki bo beda mocniejsze), warto poogladac
> komputery kazdej z marek zeby sie potem nie rozczarowac jakoscia wykonania
> itp. (nie koniecznie ten sam model)

Raczej coś solidnego i trwałego, jednak czytałem też w archiwum
dyskusję, że te tańsze IBM to przecież sprzęt robiony w Chinach, marka
już dawno wyroniona, źe za 3500PLN ciężko wymagać legendarnej wręcz
trwałości i jakości. Jednak w tym kierunku zamierzam myśleć.

> - potem zobacz jakie komputery danego producenta mieszcza sie w twoim
> budzecie

OK.

> - wybierz model kierujac sie priorytetami jakie przyjales (czy wazniejsza
> jest mobilnosc, szybkosz, dysk itd.)

Postaram się, wrócę z pytaniami pomocniczymi ;) .

> w ten sposob szybko sie z tym uporasz i nie bedziesz robil glupich porownan
> z ktorych nic tak na prawde nie wynika

Dzięki ponownie Tomku.

--
pozdrawiam