Re: Laptop za 3500 PLN brutto

Autor: maniooo (nie z domu) <manioooo_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 12:08:31 MET

Użytkownik Rafal Jankowski napisał:

> Notebook jest dla kogoś innego, cena 3500 jest dlatego że to jakaś granica
> w księgowości od której się zaczynają środki trwałe

Nie mam fioletowego pojęcia i księgowości :-D .

> a Ty dostałeś takie
> zadanie bo i tak masz w firmie najlepsze pojęcie w tym temacie, zgadłem?

Nie pracuję w tej firmie, ale...

> Jeśli tak to znaczy że jesteś autorytetem w tej dziedzinie

... tak właśnie jest, choć jak widać d... nie autorytet, strasznie w
plecy jestem z wiedzą o hardware.

> kup więc
> pierwszy z brzegu sprzęt, powiedz że jest to notebook roku i z bani.

Rodzicom tego nie zrobię, to ich firma... Zależy mi na tym, aby sprzęt
się dobrze spisywał, był twały i na tyle ergonomiczny, aby mamuśka nie
wywaliła go za okno ze względu na np. bzdurny układ klawiatury. Z tego,
co czytam, to IBM-y są bardzo dobrze wykonane.

Dzięki za głos w dyskusji.

--
pozdrawiam
http://www.maniooo.pl/