Ceny w gore?

Autor: Vegavin <vegavinWYCIAC_at_op.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 12:10:21 MET

Witam
Obserwujac sytuacje z poprzednich lat, a takze to, co dzieje sie w tej
chwili , co mozecie powiedziec o zmianch cen podzespolow w tym okresie?
Nalezy sie spodziewac wzrostu cen ze wzgledu na swieta? Konkretnie chodzi mi
o karty graficzne. Chce zakupic GF 6600GT Leadteka na AGP i cena w
upatrzonym sklepie wynosi 615 zl. Nie jest mi ta karta potrzebna teraz, ale
tak powiedzmy za 2-3 tygodnie chcialbym juz ja miec. I zastanawiam sie, czy
leciec zamawiac, czy spokojnie poczekac. Co o tym sadzicie?

--
Vegavin