Re: pamięć RIMM

Autor: RudeBoy <poczta_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Mon 21 Nov 2005 - 10:55:00 MET

Jacek Popławski napisał(a):
> Kupiłem na Allegro komputerek Pentium III firmy HP za niewielkie
> pieniądze. Działa bardzo fajnie pod Linuksem, ale wyraźnie doskwiera mu
> brak RAMu. Po zdjęciu obudowy okazało się, że ma pamięć RIMM - jedną
> kostkę 128MB i jedną pustą płytkę (po jej wyjęciu komputer nie startuje).
> Czy można dokupić do tego komputera więcej pamięci RIMM? Jaką pamięć
> kupić aby na pewno działała?

No to wtopa.. bo RIMMY drogie.

Wyjmij ta kosc, ktora masz poczytaj co na niej pisze. Jak to orginalny
HPek to bardzo mozliwe kosc pamieci tez markowana przez HP. Na allegro
pojawiaja sie kosci HP. Moze uda Ci sie znalezc identyczna. Albo wywal
ta co masz i poluj na 512MB tyle, ze cena takiej pamiatki podchodzi pod
cene 1GB DDRa. :/

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA