Hibernacja - laptop

Autor: Wasiuk <wariiNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 16:13:19 MET

Witam!

Mam laptopa i zamiast się bawić we włączanie i wyłączanie ustawiłem sobie że
zamknięcie klapy powoduje przejście Windowsa XP Pro w stan hibernacji.
Dzieki temu zaoszczędzam sobie sporo czasu przy zamykaniu systemu no i
przede wszystkim przy jego starcie. Ostatnio ktoś mi powiedział, że raczej
nie radzi mi tak robić bo to szkodzi dla dysku i może doprowadzić do jego
uszkodzenia... :( Jak to jest, czy rzezywiście korzystanie z hibernacji
wiąże się z jakimś ryzykiem?

Wasiuk