Re: Hibernacja - laptop

Autor: trainer <trainer_at_polbox.org>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 21:16:41 MET

Wasiuk napisał(a):

> Mam laptopa i zamiast się bawić we włączanie i wyłączanie ustawiłem sobie że
> zamknięcie klapy powoduje przejście Windowsa XP Pro w stan hibernacji.

a ja podłączę się z innym pytaniem - czy takie zamykanie i otwieranie
  klapy kilka razy dziennie nie spowoduje, że się wyślizgają zawiasy i
nie będą trzymać matrycy w dowolnej pozycji? - też nie wyłączam
całkiem systemu ale raczej staram się nie kłapać klapą bez potrzeby -
do przenoszenia kompa zamykam, ale np. na noc jak stoi na biurku - nie.
Co o tym myślicie?

trainer