Re: Używany Windows OEM a legalność

Autor: Darek <darek555_at_yahoo.com>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 07:57:32 MET

Dnia 19-11-2005 o 22:49:16 Michal Bien <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał:

> Jeszcze raz - istotna przy OEMach jest nie faktura lecz ta
> przyslowiowa myszka.

Ale jak kupię bez rachunku/FV to jak sprawdzą czy dostałem z myszką ?

Czy policja w ogóle sprawdza czy Windows jest kupiony/używany zgodnie z
licencją ??
To chyba by wykraczało poza ich kompetencje.Czy dowodem zakupu może być
wydrukowana aukcja Allegro ?

Załóżmy że kupię Windowsa bez myszki,bez rachunku,który kiedyś był na
kogoś rejestrowany - ale oryginalnego,dowodem zakupu będzie wydrukowana
aukcja Allegro,jakie mogą być konsekwencje ? (według mnie policja mi nic
nie zrobi ewentualnie może mnie teoretycznie pozwać z pow. cywilnego MS
(policja powiadomi MS że używam Win niezgodnie z licencją ??? - ale to by
była jakaś paranoja)

pozdr

Darek