Re: pytanie o zasilanie coolera VGA

Autor: <inteligo24_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 09:43:58 MET

> Oczywiście zostaw na 5V. Przecież ten pentagram na 5V może bez problemu
> schłodzić GF6800, więc z taką "zabawką" jak GF4 poradzi sobie również bez
> problemu.

a jak to jest z tym zasilaniem 12v? kiedy powinno byc podlaczone do 12?
z ta moja karta od jakiegos czasu byl taki problem ze w trakcie grania w
bardziej wymagajace gry akcja zatrzymywala sie co pare minut na jakies 5-10
sekund, podejrzewalem ze to wina wiatraka dlatego wymienilem ze standardowego na
pentagram, a teraz gdy gram np. w demo Call of Duty 2 mam to samo.
czy moge przelaczyc na 12v? czy moze chodzic np o brak radiatorkow na pamieci na
karcie? moze dokupic te radiatorki i je nakleic?