Re: pytanie o zasilanie coolera VGA

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Sun 20 Nov 2005 - 00:18:16 MET

Dnia 19 Nov 2005 22:46:28 +0100, inteligo24@poczta.onet.pl napisał(a):

> witam
> wiem ze niektorym z was moje pytanie moze wydac sie banalne ale nie udalo mi
> sie znalezc odpowiedzi w archiwum...
>
> na karte gf ti 4200 zalozylem cooler pentagram xc-80 al, w instrukcji widze ze
> zasilanie mozna podlaczyc na 2 sposoby, 5v lub 12v, podlaczylem na razie na 5
> na wszelki wypadek i chodzi, choc troche niemrawo, czy powinienem go
> przelaczyc na 12v?
>
> z gory dziekuje za wskazowki.

Oczywiście zostaw na 5V. Przecież ten pentagram na 5V może bez problemu
schłodzić GF6800, więc z taką "zabawką" jak GF4 poradzi sobie również bez
problemu.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2 GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @600/720 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]