Re: Jaki zasilacz kupic?

Autor: Daro <odaro_at_poczta.no.onet.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 22:52:56 MET

Michal Bien <mbien@usunto.uw.edu.pl> wrote in
news:Xns9712F29E51CB8mbien@127.0.0.1:

> Mam nadzieje ze Ci to nieco naswietlilo sprawe. W amach
> podziekowan
> mam do Ciebie prosbe o przycinanie postow, tak jak zaleca netykieta.

Masz racje... sorry, w sumie to zawsze przycinam posty nie wiem dlaczego
tego nie zrobiem wczoraj chyba dlatego ze sie bardzo spieszylem.

Dzisiaj kupilem Modecom 350W za 68zl i jestem zadowlony bo znacznie ciszej
chodzi ale to nie rozwiazalo mojego problemu tzn ze komp raz sie uruchamia
a raz nie. Jak juz wymienilem ten zasilacz to w koncu znalazelem
przyczyne!!!

Co to bylo? Jak dla mnie cikawostka.

Co to bylo zaraz opisze w nowym poscie zatytuowanym "Trudne pytanie dla
znawcow" A moze wcale nie trudne pytanie zobaczymy.

Pozdr.
daro
P.S Jeszcze raz wielkie dzieki dla Michala.