Re: Jaki zasilacz kupic?

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 23:51:01 MET

Daro <odaro@poczta.no.onet.pl> wrote:

> Michal wielkie, wielkie podziekowania:)))

            Mam nadzieje ze Ci to nieco naswietlilo sprawe. W amach podziekowan
mam do Ciebie prosbe o przycinanie postow, tak jak zaleca netykieta.

No i uzupelnienie do poprzedniego postu:

> Jesli chces kupic w lokalnym sklepie to w pierwszym przypadku bierz
> jakakolwiek 300-350W przyzwoicie wykonana - bez szalenstw, np: Modecoma
> lub Fortona za ~100 zl.

            Moga byc rozne zasilacze wiec pewnie bedziesz nieco zdezorientowany.
Do powyzszego mozna dla zwyklego konfigu dodac popularne w wielu sklepach
Chiefteci od Delty za ~100 zl. Generalnie popros by podano Ci ten zasilacz
do ktorego sie przymierzasz oraz jakis zwykly Codegen, L&C, Deer itp.
Wez jeden w jedna reke, drugi w druga - juz po wadze bedziesz wiedzial
ktory do jakiej grupy sie zalicza. Kiedys bylo to jeszcze bardzej widoczne
bo teraz zgodnie z wymogami UE _KAZDY_ zasilacz impulsowy musi miec co
najmniej pasywne PFC -> czyt. spora i dosc ciezka cewke.

No i jeszcze jedna wazna sprawa - nic nie pisales na ile zal;ezy Ci na
ciszy.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl