Re: Wojna desktop vs. laptop

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 19:48:53 MET

Golibroda napisał(a):

> 1. Nie widziałem w specyfikacjach katów widzenia matrycy ani czasów jak przy
> tradycyjnych LCD-kach.

60 Hz odświeżanie i 25 ms czas reakcji a kąt widzenia różny zależny od
producenta

> 2. Czy w laptopach w rozsądnej cenie są dyski góra 40.60.80 MB a nie ma
> większych - tutaj nie da sie dołożyć kolejnego tylko trzeba wymieniać?

A co to jest "rozsądna cena"? 1000 zł? 3000? 34500?

> 3. Czy procesor Sempron 3100+ to ten sam co montowany w stacjonarnych (chodzi o
> wydajność - taktowanie chyba 1.8 Ghz).

Nie. To wersja mobilna

> 4.A co warte są nowe mobilne AMD - Turion 64 (taktowane 1,6 GHz - można je
> porównac do jakiegoś semprona 2800+) ?

Nie. To zupełnie inna wydajność

Proponuję http://www.amd.pl i poczytać sobie

> 5. A może inne procesory ?

Może

A o co chodzi?

> 6. Jak z kartami graficznymi na pokładzie - widziałem np: X300 ( czy to to samo
> co chipsecie w tradycyjnej grafice pci express).

Nie

>Córka raczej nie gra w
> dynamiczne gry - raczej SIM/SIM2 a ja może puściłbym jakieś samochody NFS. W
> stacjonarnym mam ati 9000 pro i nieźle sobie radzi z takim programami , a co z
> PS/PS2.Jak porównać wydajność tych dwóch chipsetów graficznych. Po za tym to
> prace biurowe i internet.

A nie da się porównać konsoli ani do desktopa a tym bardziej do notebooka.
Czy kosiarkę spalinową można porównać do młota pneumatycznego?

> 6. Czy takiego laptopa można kupić bez systemu ?

Z reguły tak

> 7 Na co powinienem jeszcze zwrócic uwagę ?, pytajcie uzupełnię moje wątpliwości.

Proponuję zwrócić uwagę na archiwum grupy bo temat notebooka przewija się
*codziennie*

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098