Re: Wojna desktop vs. laptop

Autor: Golibroda <ala_at_ma.asa>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 21:08:01 MET

> A co to jest "rozsądna cena"? 1000 zł? 3000? 34500?

Pisałem na końcu....czepiasz sie słów a odpowiedź nie na temat !

> Nie. To wersja mobilna

Że mobilna to wiem ale czy pod względem wydajności ta sama ?

> Nie. To zupełnie inna wydajność
>
> Proponuję http://www.amd.pl i poczytać sobie

Proponuję jednym zdaniem określić zamiast powyższego.

> Może

Błyskotliwy jesteś !. Np: centrino lub inne upychane do laptopów.

> Nie

Jak zwykle rzeczowa odpowiedź.

> Czy kosiarkę spalinową można porównać do młota pneumatycznego?

I na dodatek uprzejma.............

> Proponuję zwrócić uwagę na archiwum grupy bo temat notebooka przewija się
> *codziennie*

"Temu Panu już dziękujemy"

P.