Prośba do użytkowników Canona i455

Autor: Bob <bob_at_bob.bob.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 13:29:46 MET

Mam prośbę do użytkowników drukarki Canon i455. Czy moglibyście zajrzeć do
wnętrza swoich drukarek (bez demontażu czegokolwiek :-), tylko po otwrciu
klapki czołowej) czy w miejscu parkowania głowic macie takie poduszeczki z
tworzywa podobnego do gąbki. Pytanie: czy macie dwie takie poduszeczki czy
tylko jedną??. Ja mam tylko poduszkę pod głowicą kolorową. Pod czarną jest
tylko coś na kształt pustego gniazda. Zastanawia mnie to bo stosunkowo
często muszę czyścić głowicę, właśnie z powodu koloru czarnego. Jest to o
tyle ciekawe, że w gnieździe poduszki kolorowej są takie zaczepy do jej
przytrzymania. Natomiast w gnieździe pod głowicą czarną takich zaczepów
brak. No i sam już nie wiem czy to u mnie jakiś brak czy też tak ma być.
Z góry dzięki.

Pozdrowienia