Aristo Smart 400 problem z DVD

Autor: tk <tomaszkulej_at_o2.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 13:33:10 MET

Witam,

    Niedawno zakupilem laptopa Aristo Smart 400. Wszystko dziala ok oprocz
odtwarzacza dvd. Odtwarzac nie czyta wszystkich plyt dvd, nie ma tutaj
znaczenia czy jest to dvd "+" czy tez "-", nie ma znaczenia takze firma
plyty (testowalem na tdk, verbatim, no-name) oraz predkosci nagrywania 4x
czy 8x, rowniez bez znaczenia jest czy nagrywamy 100 % plyty czy tez czesc,
uwzglednialem nawet to czy ma znaczenie co nagrywamy filmy, duze pliki czy
tez mnostwo mniejszych plikow. Testowalem ten odtwarzacz i nie ma reguly
kiedy dana plyta zostanie odczytana czy tez nie. Nie mam zielonego pojecia
co jest nie tak, laptop jest na gwarancji ale teraz jest mi potrzebny wiec
serwis odpada. Jesli ktos ma jakis pomysl co jest nie tak z odtwarzaczem
bede wdzieczny za pomoc.

Pozdrawiam, tk