Re: Prośba do użytkowników Canona i455

Autor: RudeBoy <poczta_at_SPAM_BLOKmwds.pl>
Data: Sat 19 Nov 2005 - 17:12:28 MET

Bob napisał(a):
> Mam prośbę do użytkowników drukarki Canon i455. Czy moglibyście zajrzeć do
> wnętrza swoich drukarek (bez demontażu czegokolwiek :-), tylko po otwrciu
> klapki czołowej) czy w miejscu parkowania głowic macie takie poduszeczki z
> tworzywa podobnego do gąbki. Pytanie: czy macie dwie takie poduszeczki czy
> tylko jedną??. Ja mam tylko poduszkę pod głowicą kolorową. Pod czarną jest
> tylko coś na kształt pustego gniazda. Zastanawia mnie to bo stosunkowo
> często muszę czyścić głowicę, właśnie z powodu koloru czarnego. Jest to o
> [...]

Nie wiem jak dokladnie w tym modelu bo sie drukarami od dawna nie
zajmuje... ale w wielu modelach te tzw "tampony" lub "pampersy" sa tylko
pod kolorwa glowica. Pod czarna np stosuje sie gumowa uszczelke. Wynika
t z tego, ze tusze kolorowe i czarne maja zupelnie inny sklad chemiczny
a co za tym idzie roznie odparowywuja.

pozdrawiam

--
RudeBoy Selecta
ASUS K8N-E DELUX + SEMPRON 64 3000+ + 1024MB DDR PQI + MAXTOR 200GB SATA