Re: Skradziono notebooka

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 20:16:32 MET

ZeN napisał(a):

> Rozbój i strata laptopa, komórki i czegoś tam jeszcze to już nie jest
> wykroczenie o "małej szkodliwości społecznej" tylko przestępstwo! gdyby
> chcieli to dadzą radę namierzyć.

"Gdyby chcieli"... Praktyka pokazuje, że z reguły im się nie chce...
Przynajmniej bez znajomości zbyt wiele się nie wskóra
Telefon jest bardzo łatwo namierzyć, dowodem jest bardzo szybkie
odnajdywanie żartownisiów, którzy dzwonią i wywołują fałszywy alarm
bombowy. Jednak jeśli chodzi o kradzież, to wygląda zupełnie inaczej.

> Nie poddawaj się, walcz o swoje...

Zgłosić na policję trzeba, ale ja nie upatrywałbym tam ratunku, raczej
przydałoby się chodzić po komisach, giełdach i sprawdzać nowości na
aukcjach Internetowych.

# /George Orwell - Rok 1984/