Duron 1600 vs. Barton 2500+

Autor: Gozdek <gozdek_at_cconline.com.pl>
Data: Fri 18 Nov 2005 - 11:53:25 MET

Witam,

Mam pytanko.
Obecnie uzywam durona 1600@2200 MHz, mam zamiar zmienic procesor i
przy okazji nie wydac na ten cel zbyt duzo pieniedzy.
Zalezy mi na przyspieszeniu pracy w AutoCad, 3ds oraz podczas kompresji
grafiki.
Czy Barton 2500+ (mobile lub zwykly) bedzie dobrym wyborem?
Czy na standardowym taktowaniu jest on szybszy od mojego Durona?
Czytalem ze kreca sie one nawet do 2400 Mhz, co podobno odpowiada A3200+.
Moj Duron wg benchamrkow pracuje z podobna predkoscia do A3000-3200+.

Bardzo prosze o jakies rady w tej kwestii.
Moja plyta to Soltek FRN2L.

--
Gozdek
www.conline.com.pl