Re: Jak się fonetycznie wymawia 'Acer' ?

Autor: Zbig T. <news_at_zbyszek.net>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 23:02:12 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97108E0713A58mbien@127.0.0.1...
> W PL jak najbardziej "acer" i juz. Z podobnych kwiatkow dostaje ataku
> ciezkiej k*cy jak slysze ludzi, najczesciej newbies, mowiacych
> "majkrosoft".

A co to są te "newbies" Panie nerwowy purysto? Strażnik czystości mowy
polskiej powinien wiedzieć o istnieniu słów "początkujący" albo (od biedy)
"żółtodziób". Mnie osobiście bardziej razi "szpanerskie" wtrącanie "userów"
zamiast "użytkoników" i inne tego typu dziwactwa niż _poprawna_ wymowa
niepolskich nazw własnych.

Pozdrawiam
Zbyszek