Notebooki kilka pytań

Autor: ALpaczino <paczino_at_brak.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 22:45:35 MET

Cześć

Zastanawiam się nad kupnem nowego notebooka. Coś koło 3tys zł. W grę wchodzą
takie firmy jak Acer, Asus i FS. Jakiś konkretny model polecacie? Wymagania
to 512 ramu, 40gb dysk, ekran 15 cali i ma być cichuteńki (chodzi mi o
wentylatory). Aha i gwarancja 2 lata :).

Czy można do ekranu w notebooku podłączyć zwykłego kompa??

Jak oceniacie dzisiejsze matryce w notebookach? Czy to jest to samo co LCD
stacjonarne? Czy ma jakieś lepsze lub gorsze cechy (głównie chodzi mi o
zdrowie)?