Re: Problem z nagrywarką dvd

Autor: <radziwon_usenet.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 17:33:10 MET

Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał(a):

> A bezpośrednio, nie przez kieszeń usb, próbowałeś?

Wreszcie miałem czas żeby podłączyć bezpośrednio i... działa ;]. Ale to jest
dziwne przecież po pierwsze primo obudowa usb pochodzi z nagrywarki
zewnętrznej czyli nie powinno być problemów i po drugie i ważniejsze primo
taki zestaw bez problemu pracował w innym komputerze. Co można zrobić żeby
zmusić to do działania ? Zależy mi na możliwości nagrywania płyt DVD u znajomych.