Re: Problem z nagrywarką dvd

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 17 Nov 2005 - 11:11:44 MET

radziwon_usenet.SKASUJ@gazeta.pl w wiadomości
<news:dlfn05$rq0$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> po pierwsze primo

powtarzasz się, no i nie może być drugiego ani trzeciego primo :p

> po drugie i ważniejsze primo

j.w. :p
jak drugie, to już nie primo/pierwsze! :P

> taki zestaw bez problemu pracował w innym komputerze. Co można zrobić żeby
> zmusić to do działania ? Zależy mi na możliwości nagrywania płyt DVD u znajomych.

Być może kupić markową, drogą, produkcji innej niż chińska obudowę 5"25 z
wyraźnie napisaną w specyfikacji obsługą DVD-RW.
Poza tym "znajomi" mogą mieć średnie pojęcie o tym, co robią, jak
konfigurują o/s, a jeszcze bardziej o tym, co kupują, i u nich i tak usb
będzie działało albo nie, zależnie od widzimisię usb.
A LG jako takie to jeszcze inna bajka...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel