Re: Wybor nagrywarki DVD

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Wed 16 Nov 2005 - 17:33:05 MET

> LG to knot. Z tych trzech to ja bym brał: Plextora albo HP.
> Najlepsze robią TEAC, Toshiba, Plextor, Pionner i NEC !
>
> POzdrawiam,
> RP
Ciekawe skąd takie wnioski wyciągnąłeś :))
dlaczego nie ma w Twoim spisie cudownym Samsunga, skoro jest Toshiba to tym
bardziej powinien być samsung jako producent tego sprzętu, nie wspomne o HP
i TEAC co już sprzętu sami nie robią,
więc proponuje się dowiedzieć zanim jakieś farmazony zaczniesz pisać
również pozdrawiam

natomiast co do NECa to kumpel kupił niedawno i dwa różne odtwarzacze
stacjonarne mają problemy z czytaniem DVD a z piecyka LIteona ten sprzęt
czyta - płyty tego samo producenta i raczej serii bo z jednego opakowania,
ma pecha ze swoim modelem albo dziadostwo jeśli błąd powtarza się u innych
użytkowników
pozdrówka