Re: Pecet zdechł nagle po roku i nic, cisza

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 22:44:52 MET

> Komputer jakby
> zdechł i nie chce się podnieść. Przycisk POWER nie reaguje. Czy szanowna
> grupa ma pomysł co może być nie tak? Będę wdzięczny za sugestie. Znalazłem w
> archiwum podobną historię, ale nie w niej zakończenia :( kończy się, ze
> komputer nie działa.

Mówisz że nie ma żadnej reakcji, czyli nie masz żadnych pisków, wiatraki
się nie kręcą itd. W zasadzie prawie pewne że padła płyta główna. Jeśli
padłoby coś innego: procesor, pamięć, grafika to miałbyś piski płyty
głównej, a tak to diagnoza może być tylko jedna: podobnie jak jedna może
być tylko matka (tzw. motherboard)