Pecet zdechł nagle po roku i nic, cisza

Autor: WITO <wito___at_wp.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 22:30:07 MET

Bardzo proszę o pomoc. Mój komp funkcjonował od 10 miesięcy w następującej
konfiguracji:

- płyta - Gigabyte GA-K8NS
- proc - AMD64 2800+
- wentyl - Pentagram Freezone Cu
- HDD - Seagate 120 GB
- zasialcz 300 W - Modecom

Komputer działał bez żadnych zarzutów przez prawie rok. Nagle, przeglądając
zwykłe strony www, komputer wyłączył się, i....koniec. Null. Zachowuje się
tak, jakby w ogóle nie było napięcia. Podłączyłem zasilacz do innego,
starego kompa i działa. Niestety nie mam mozlwiości przetestowania kompa z
innym zasilaczem, ale jedno jest pewne - zasilacz działa. Komputer jakby
zdechł i nie chce się podnieść. Przycisk POWER nie reaguje. Czy szanowna
grupa ma pomysł co może być nie tak? Będę wdzięczny za sugestie. Znalazłem w
archiwum podobną historię, ale nie w niej zakończenia :( kończy się, ze
komputer nie działa.

pozdrawiam,
WITO