Re: chlodzenie procka AMD

Autor: Piotr <pnt_at_op.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 20:42:11 MET

Użytkownik "misiek" <misiek_1928@o2.plWYTNIJ.TO> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem za wysoka temperatura, cos musi byc nie tak.
>
> Ja mam BOX'owe chlodzenie jak juz pisalem. Barton 2500@3200 jak w sigu.
> Obudowa zamknieta, dwa wentyle 80mm (jeden z tylu obudowy a drugi od
gory -
> oba wydmuchuja), zasilacz codegen 300W (ze zwiekszonym przeplywem -
> usuniecie grilla na wylocie i powiekszenie otworow od strony srodka
obudowy
> + dodatkowy radiator w zasilaczu) i temperatury, takie jak opisywal;em w
> tym watku: 42/53. Temperatura w pokoju 23-24*C (stala). Komp wlaczony
> [...]
No, a co jest nie w porzadku?
Wsjo jest tak jak powinno, przewody pospinane wentyle wieja we wlasciwa
strone, ba cieple powietrze z karty jest wydmuchiwane na zewnatrz (w
wiekszosci). Zmienilem radiator byl na tym procu rowniez TT Volcano 12 i
roznicy nie bylo, oczywiscie byl puszczony na ok 2500 obr.
Wiec nieskromnie przypuszczam, ze moze u innych szwankuje pomiar
temperatury?
pozdrawiam
Piotr