Re: chlodzenie procka AMD

Autor: misiek <misiek_1928_at_o2.plWYTNIJ.TO>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 21:48:41 MET

Dnia Tue, 15 Nov 2005 20:42:11 +0100, Piotr napisał(a):

> gory -
> obudowy
> 24h/d

> No, a co jest nie w porzadku?
> Wsjo jest tak jak powinno, przewody pospinane wentyle wieja we wlasciwa
> strone, ba cieple powietrze z karty jest wydmuchiwane na zewnatrz (w
> wiekszosci). Zmienilem radiator byl na tym procu rowniez TT Volcano 12 i
> roznicy nie bylo, oczywiscie byl puszczony na ok 2500 obr.
> Wiec nieskromnie przypuszczam, ze moze u innych szwankuje pomiar
> temperatury?
> pozdrawiam
> [...]

Raczej u wszystkich bywa jak u mnie a czesto nawet nizej. Fakt faktem u
mnie wentylator leci na 3000obr.
No ale wlasciwie Twoje temperatury sa jak najbardziej w normie wiec nie ma
sie co przejmowac. Chodzilo mi o to ze duzo ludzi osiaga znacznie nizsze
temperatury na "naszych" prockach.

"Cos nie tak" - mialem na mysli typ zastosowanego chlodzenia i wyniki
temperaturowe w porownaniu z moimi.

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |