Re: Maximum za minimum - wyzwanie :)

Autor: Jaceq <dzacek83_at_WYWALTOo2.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 14:29:16 MET

> Proszę, doradźcie mi co mam kupić! (allegro/kraków)
> Raczej platforma AMD odpada - nie dlatego że jestem przeciwko, po prostu
> mam kilka kości SDRAMów, a zdaje się durony są już na płyty z DDRami.
> Koszty muszą być że tak powiem minimalne :), razem z przesyłkami do 150
> PLNów (a to są dwa kompy do modernizacji - niezłe wyzwanie :) ).
>
> Z góry dziękuję za odpowiedzi i naprawdę proszę o pomoc!

blad ;)
plyta ECS K7S5A np. to plyta pod durona/athlon / athlon XP (200/266Mhz)
kotra ma dwa sloty DDR i dwa SDR , ceny tych plyt to ok 50 pln,
zdarza sie ze puchna na nich kondzie, minusem jest to ze plyta jest...
OGROMNA!! i moze byc np. problem z wlozeniem normalnego CD (chyba ze
masz krotkie liteony) uzywalem takiej plyty kilka lat i bylo ok
generalnie polecam bo za te pieniadze to calkiem niezly sprzet

--
Pozdrawiam
Jaceq