Audigy 2 i Creative 6700

Autor: Nameless <newsam_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Nov 2005 - 14:30:44 MET

Od dluzszego czasu co pewien czas z wzrastającym natęzeniem i
częstotliwością z głośników dobywa się "PYKANIE". Myslalem ze to wada
glosnikow...ale ostatnio podlaczalem do karty dzwiekowej sluchawki i w nich
to samo wiec prawdopodobnie to moze byc karta. Ale rownie dobrze moze to byc
zaklocenia spowodowane zasilaczem lub plyta glowna...czy mozecie mi pomoc
jak najlepiej zdiagnozowac i znalezc podzespol ktory odpowiedzialny jest za
te zaklocenia??

Czy mieliscie podobny przypadek u siebie?? Mam dwie rozne wersje windows XP
i na obu dzieje sie tak samo wiec wykluczam sterowniki lub jakis dziwny
program. Przy wylaczonym kompie tez od czasu do czasu "PYKA" z glosnikow.

Pozdrawiam
Andrzej