Re: chlodzenie procka AMD

Autor: Ictus <ictus_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 21:53:09 MET

> Pojde do sklepu niedaleko domu, jak juz bedzie kasa i sprawdze czy 80Cu
> wejdzie. Z pomiarow linijkologicznych wynika ze pomiedzy lopatkami coolera
> a zasilaczem zostaje ~1cm powietrza.
> Ma to sens czy za blisko zasilacza?
> I tak sie w ogole zastanawiam czy warto zmieniac cooler. Jezeli mam dobre
> temperatury na BOX'owym coolerze, to mozeby po prostu wymienic wentylator
> na nowke (60mm).
> Tylko czy mozna dostac cichy i wydajny (najlepiej wydajniejszy od BOX'a)
> wentylator 60mm z monitoringiem obrotow?

ja mowie jak bylo przy 80-120
zauwaz ze tutaj jest roznica 40mm a u ciebie bylo by 20mm moze i tutaj by
sie to sprawdzilo...
ale za te 20 na przejsciowke i 20 na wiatrak to mysle ze dostaniesz jakis
lwpszy cooler

no i zapominasz o najwazniejszym... o wiele wieksze znaczenie ma wielkosc i
powierzchnia radiatora a nie wiatraka... wogole to jezeli chodzi o tem to z
moich doswiadczen wynika ze najwazniejszym elementem jest radiator pozniej
pasta a na koncu wiatrak, dochodzi jeszcze temp w obudowie ale to
wiadomo....