Re: chlodzenie procka AMD

Autor: misiek <misiek_1928_at_o2.plWYTNIJ.TO>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 21:25:29 MET

Dnia Mon, 14 Nov 2005 20:56:16 +0100, Ictus napisał(a):

> odradzam... nie wiem jak sie ma sprawa w przypadku 60-80 ale 80-120 bylo
> bez sensu...
> na standartowym wiatraku mialem 45-53 a po zalozeniu silverstona 103CFM
> mialem o ok 2-3 stopnie wiecej... pow odbijalo sie o ta przejsciowke i
> wiecej dmuchalo w druga strone niz na radiator

Wow, dzieki za rade, serio. Tak sie wlasnie zastanawialem nie raz czy ta
przejsciowka zdaje egzamin...
Pojde do sklepu niedaleko domu, jak juz bedzie kasa i sprawdze czy 80Cu
wejdzie. Z pomiarow linijkologicznych wynika ze pomiedzy lopatkami coolera
a zasilaczem zostaje ~1cm powietrza.
Ma to sens czy za blisko zasilacza?
I tak sie w ogole zastanawiam czy warto zmieniac cooler. Jezeli mam dobre
temperatury na BOX'owym coolerze, to mozeby po prostu wymienic wentylator
na nowke (60mm).
Tylko czy mozna dostac cichy i wydajny (najlepiej wydajniejszy od BOX'a)
wentylator 60mm z monitoringiem obrotow?

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |