Re: chlodzenie procka AMD

Autor: misiek <misiek_1928_at_o2.plWYTNIJ.TO>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 21:59:17 MET

> ja mowie jak bylo przy 80-120
> zauwaz ze tutaj jest roznica 40mm a u ciebie bylo by 20mm moze i tutaj by
> sie to sprawdzilo...
> ale za te 20 na przejsciowke i 20 na wiatrak to mysle ze dostaniesz jakis
> lwpszy cooler
>
> no i zapominasz o najwazniejszym... o wiele wieksze znaczenie ma wielkosc i
> powierzchnia radiatora a nie wiatraka... wogole to jezeli chodzi o tem to z
> moich doswiadczen wynika ze najwazniejszym elementem jest radiator pozniej
> pasta a na koncu wiatrak, dochodzi jeszcze temp w obudowie ale to
> [...]

Narazie sprobuje z najtanszym rozwiazaniem z uwagi na brak srodkow, czyli
kupie nowy wiatrak 60mm (jezeli znajde model z monitoringiem obrotow), bo
moj juz przesadza z halasem. Mam nadzieje ze szmal nie pojdzie w bloto ;)

Tym bardziej ze musze ejszcze zakupic wiatrak 40mm na grafike bo mi charczy
jak ursus :) Ale w tego typu sprzecie to normalka po prawie dwoch latach.

--
| ASUS A7N8X-E DELUXE | AMD ATHLON XP 2500+@3200+ BARTON |
| BOX COOLING + 2x80mm|  2x256MB DDR-400 TWINMOS CL 2,5  |