Problem z monitorem Samsung 959NF

Autor: Karol Mielcarek <kaem_at_konto.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 21:23:46 MET

Parę godzin temu nabyłem ww monitor i chyba mam z nim problem. Otoz w
obu dolnych rogach są silne przebarwienia. Próbowałem
rozmagnesowywania wiele razy, podczas chwili rozmagnesowywania kolory
sa idealne, jednak od razu po nim wracaja do wyblaklych. W Nokia
Monitor Test w teście kolorow zamiast czerwonego w dolnych rogach mam
zółtawy, zamist zielonego-niebieskawy, a zamiast
niebieskiego-fioletowy. Moja grafika to Radek 9800 PRO Sapphire i na
starym monitorze wszystko bylo ok. W archiwum grupy wyczytalem cos o
wrazliwosci na pole magnetyczne ziemi i że monitor może osiągnąc
optymalne parametry dopiero po paru dniach. Mam wiec nadzieję że tak
jest w moim przypadku, a nie jest to wadliwy egzemplarz...
Jesliby jednak problem nie zniknął to co robić? Rozmagnesowywac rogi
jakims przyrządem?
Wszelkie uwagi mile widziane.