Re: PII400 czy Celeron400 + pytanie o płytę główną :)

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal-wykasuj-_at_gazeta.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 20:12:42 MET

On Mon, 14 Nov 2005 14:09:50 +0000, Michal Lukasik wrote:
On Mon, 4 Nov 2005 14:09:50 +0000, Michal Lukasik wrote:

> Powiem tak: Nie pchałbym się w Slot1.
> Jeśli ten Celeron siedzi w płycie FCPGA wybrałbym go mimo, że wolniejszy
> (zawsze można później tanio upgrade'ować).

Pierniczysz bzdury :)
Celeron 400 jest na PPGA. Na którym to PPGA procesory produkowano do 533MHz
(+ jakieś VIAe, wolniejsze nawet od tej 533).

Slot1 daje po pierwsze większe możliwości procesorowe - PII, PIII, PPGA, a
jak masz płytę obsługującą niższe napięcia to FCPGA, FCPGA2, wsio rawno do
1.2 GHz (pod warunkiem odpowiedniego FSB. W razie czego zawsze można się
kopsnąć na Allegro i za niewielkie pieniądze kupić jakiegoś PIII. A z płytą
na PPGA to sobie możesz :)

Jednym słowem - nie dość że PII jest szybszy, to płyta Slot1 daje duże
możliwości rozbudowy (w razie czego). A dodatkowo BX jednym z najbardziej
udanych chipsetów jest, howgh! :>

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
      \\|||//