Re: PII400 czy Celeron400 + pytanie o płytę główną :)

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 21:17:52 MET

Dnia 14.11.2005, Wojciech Michalczuk napisał(a):

> Pierniczysz bzdury :)

Nie "pierniczę" bzdur tylko Ty nie rozumiesz tego co czytasz. ;D
Gdzie napisałem, że ten Celeron to FCPGA? Pisałem, że jeśli płyta jest
FCPGA...

> Slot1 daje po pierwsze większe możliwości procesorowe - PII, PIII, PPGA, a
> jak masz płytę obsługującą niższe napięcia to FCPGA, FCPGA2, wsio rawno do
> 1.2 GHz (pod warunkiem odpowiedniego FSB. W razie czego zawsze można się
> kopsnąć na Allegro i za niewielkie pieniądze kupić jakiegoś PIII.

Kiedyś się to opłacało, ale teraz... (pomijam, że mowa o LXie a w nim to
sobie możesz rozbudować... ;D)

> A z płytą na PPGA to sobie możesz :)

Patrz wyżej.

> Jednym słowem - nie dość że PII jest szybszy,

Jak bardzo? Tak bardzo, że szkoda gadać. ;D

> to płyta Slot1 daje duże możliwości rozbudowy (w razie czego).

Za jaką cenę? Za cenę samej przejściówki kupię nową płytę główną. :D

> A dodatkowo BX jednym z najbardziej udanych chipsetów jest, howgh! :>

Z tym nie sposób się nie zgodzić. Tyle, że mowa o płycie na LXie.

--