Re: Radeon 9550 + TV OUT = problem :((

Autor: AkcenT <nygus__at_op.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 18:06:11 MET

> Kilka miesięcy temu opisywałem problem z TV outem Radeon 9550 (128 MB) na
> TV14''. NIestety nie miałem czasu, aby się tym zająć a że teraz mam
> chwilkę...

*aktualizacja*

na "starym" przewodzie udało się uzyskać dźwięk! Nie pytajcie jak, po prostu
podłączyłem tak jak kilka miesięcy wcześniej i dźwięk się pojawił.

Obraz niestety jest czarno-biały.

Ale co bardziej frapujące, to fakt, że obecnie i monitor i TV działają
równolegle. TV na bieżąco wyświetla *wszystko* z wyjątkiem samych filmów.
Jest ramka playera, napisy, ale filmu brak... Przestaję kapowac, o co
chodzi...

Czy ktoś mógłby tak łopatologicznie, po chłopsku...?

Akcent
gg*1081103