Radeon 9550 + TV OUT = problem :((

Autor: AkcenT <nygus__at_op.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 17:44:53 MET

Witam.

Kilka miesięcy temu opisywałem problem z TV outem Radeon 9550 (128 MB) na
TV14''. NIestety nie miałem czasu, aby się tym zająć a że teraz mam
chwilkę...

Otóż przy nowym sofcie i róznego rodzaju opcjach, zabawach z podłączeniem
kabla na linii komp - tv, jedyne co udało mi się uzyskać, to czarno-biały
obraz bez dźwięku. Brak fonii akurat mnie nie dziwi, gdyż kabel podłączony
jest jack->EURO. W archiwum wiele było o tym, że problemem może być brak
obsługi svideo na telwizyjnym EURo. Sugerowano, aby kupić specjalnie
przerabiany kabel ("bodajże łączy się kondensatorem 470 pF linię C karty z
linią Y").

Dochodząc do sedna: czy faktycznie problem tkwi w przewodzie, czy może
jednak w sterownikach ATI? Sprzęt to P4, 2,4, XP SP2...

Czy kabel tego typu http://allegro.pl/show_item.php?item=70469421 rozwiąże
problem...?

pzdr.,
A.