Re: GeForce 6600GT - Asus i chlodzenie

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 18:04:40 MET

Dnia Mon, 14 Nov 2005 15:24:53 +0100, Andre NH napisał(a):

> Prosze o fachowa wypowiedz poniewaz cicha praca tej karty kusi mnie,
> wybierajac wlasnie ja a nie Gainwarda Ultra 1960 PCX DVI "GS"

Co prawda nie mam tego Asusa, ale mam spore doświadczenie z kartami
gigabyte chłodzonymi pasywnie (również 6600GT) i muszę powiedzieć, że duże
radiatory+heatpipes spisują się wyśmienicie. Cisza + dobra wydajność jest
dzisiaj możliwa nawet bez wiatraków. Dodam tylko, że pasywnie chłodzony
6600GT dał się podkręcić o 15% bez utraty stabilności czy artefaktów.
Ten Asus ma bardzo rozbudowane radiatory, więc problemów z chłodzeniem nie
będzie.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[Venice 2.7GHz@1.4V] [2 GB RAM Geil BHDC] [K8NF-9] [QVC-100Cu][Nec3520]
[GF 6600 @600/720 + Zalman VF700] [Chieftec 360-202DF] [Samsung 80GB]