GeForce 6600GT - Asus i chlodzenie

Autor: Andre NH <aturek_at_pro.onet.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 15:24:53 MET

    Firma Asus wypuscila na rynek karte graficzną oparta na procesorze
GeForce 6600GT z chlodzeniem w pelni pasywnym, tj. na samych radiatorach,
ale za to jakich ( http://img.ktr.pl/g/grgfx66gtasen6600gtshtd25/db.jpg ).
Rodzaj tej karty to

    Asus EN6600GTSilencer/HTD/256 256MB (128-bit) TV/DVI

    Czy ktos posiada tą karte i moze cos powiedziec o chlodzeniu rdzenia na
niej umieszczonego? Brak wentylatora = cicha praca. Ale, czy radiator moze
pelnic funkcje alternatywnego chlodzenia przy tak wielkich operacjach jakimi
posluguja sie dzisiejsze karty graficzne?

    Prosze o fachowa wypowiedz poniewaz cicha praca tej karty kusi mnie,
wybierajac wlasnie ja a nie Gainwarda Ultra 1960 PCX DVI "GS"

--
Andrzej Turek (Andre NH)
aturek@pro.onet.pl