Re: VMware dysk wirtualny

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Nov 2005 - 17:02:26 MET

"Beny" <benygrupyWYWAL_TO@poczta.onet.pl> wrote in message
news:dlaa8h$g8a$1@news.onet.pl...

> :) Sprobuje jeszcze raz, ale wyrazic sie jasnej
> Czy da sie zrobic tak aby VMware zainstalowal win98 nie na dysku
wirtualnym
> C tylko na dysku wirtualnym Z? Czy mozna dyskowi wirtualnemu nadac dowolna
> literke?
> O to mi chodzi :) Nie wiem czy jasniej, ale... staralem sie

Problem jest w tym ze dysk wirtualny jest z punktu widzenia systemu na
ktorym Ty masz system startowy - dla VMware i wirtualnego komputera ten
wirtualny dysk to dysk fizyczny - to pierwsza i jedyna partycja - dysk
fizyczny stad literka C, pierwsza w kolejnosci... to jest moja intepretacja
tego co napisales (nie twierdze ze wlasciwa ale tak zrozumialem Twoj
problem)